Facebook

Beoordelingen van Westersingelbar Groningen

Recente recensies van Westersingelbar Groningen

5 sterren na 294 reviews

, 18-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was heel snel, en het eten was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ondanks mijn rare request voor een zak ijs i.p.v. een gratis drankje gewoon geleverd. Top zaak!

, 12-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel en lekker. Toppie!

, 11-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kapsalon was met aardappelschijfjes i.p.v. patat en de extra knoflooksaus was niet geleverd.

, 08-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 04-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gisteren 2 kapsalons besteld👍alleen de 2 knoflook sausjes zat er niet bij maar wel voor betaald🤔

, 01-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 29-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

jammer dat het op zondagavond vaak een probleem is met de bezorging 1uur en 45 minuten is niet van deze tijd de smaak van het eten was prima maar zeker niet erg warm volgende keer maar weer ophalen dan kan het wel in 30 minuten !!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Patat en vlees waren tegen koud aan bij bezorging. Tegenvaller dit keer!

, 22-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 22-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals a altijd lekker en optijd

, 15-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten maar het is nog nooit binnen een uur bezorgd. Sowieso vind ik het heel erg lang om een uur te wachten maar het duurde nu 1,5 uur en dat was echt niet leuk meer. Ik zou het heel fijn vinden om in het vervolg het eten hier met een halfuur te zien. Dan wil ik jullie ook graag eens een keer fooi geven 😉

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

altijd top. goed eten en goede service. aanrader

, 07-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd super tevreden over westersingelbar! Bestel er regelmatig , echt een aanrader!

, 30-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 27-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 27-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer prima!!

, 26-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keihard de lekkerste!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was goed helaas wel koud en moet meer dan uur wachten Bezorger kwam aan de deur deedt zijn helm niet af beetje onbeschoft

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker en supersnel!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker zoals altijd, maar deze keer wel er weinig vlees/ shoarma

, 21-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles naar wens.

, 20-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 15-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima bestelling altijd voor onze nachtelijke bestellingen. Jammer dat de Fanta er niet bij zat. Toch zonde! De rest was prima!

, 13-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 10-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd, zeer tevreden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 08-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 06-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 05-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 31-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 29-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer tevreden. Eten was goed . En de bestelling was er met 30 min .

, 24-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 22-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Normaal altijd prima. Maar had vandaag 2 broodjes kebab besteld, waarvan 1 met extra vlees (hadden ze ook nog op het aluminiumfolie geschreven), maar beide broodjes zat gewoon de normale hoeveelheid op. Ik vraag me af waar ik die €2,50 voor betaald heb

, 20-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

zoals altijd perfect

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

prima kwaliteit kapsalon en donerschotel bezorging zoals afgesproken op tyd in een woord perfect

, 13-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was heerlijk bezorger zeer vriendelijk alleen jammer dat knoflook saus niet bij geleverd werd

, 11-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was goed maar niet heel warm

, 10-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Beste in Groningen

, 09-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer lekker.

, 09-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten en genoeg om twee keer van te eten. Al het eten (behalve de saus) wordt op één bord geserveerd. Dit vind ik jammer want hierdoor wordt de salade warm en iets minder lekker.

, 07-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 06-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd lekker, netjes, goede hoeveelheid.!

, 30-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel bezorg eten was super lekker

, 26-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 26-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel en lekker

, 22-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten werd pas na 1 uur en 10 min bezorgt. Bezorger verontschuldigde zich wel, dat maakte een boel goed. De aardappelschijfjes waren niet meer knapperig vanwege het condens in verpakkingsmateriaal. Verder was het wel erg goed op smaak en salade goed vers. Ruime porties werden er aangeboden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goeie porties en gewoon lekker

, 03-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 01-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 01-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker broodje, snel bezorgd.

, 29-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit nog beter dan verwacht. Bezorging super snel, en dat voor een zondag avond.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

prima helaas 1 uur wachten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkerrrrr 👍

, 23-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik geef buiten de vijf sterren voor de volledigheid het cijfer 11+

, 21-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Aardappeltjes waren slap en vet, had dat liever veel knapperiger gezien. Voor de rest was het prima en de bezorging was snel!

, 20-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super snelle levering en een goede kwaliteit van eten !!!

, 20-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 17-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Supersnel en lekker zoals altijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vandaag weer een bestelling gedaan! Weer een kapsalon! Geweldig zoals elke keer weer! Keurig optijd! Volgende keer gewoon weer!👌

, 11-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten gehad. En snel in huis ook al was het zondag.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede eten

, 07-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

zoals altijd prima! op tijd en warm

, 04-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Dit was gewoon een goede kapsalon. Prima vlees, goede verhoudingen, alles aanwezig. Bovendien heeft de Westersingelbar de beste skiffa's van Groningen. Al met al een mooi gerechtje, 5 sterren.

, 03-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

altijd lekker eten bij de wsb.

, 03-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Beste eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker man

, 31-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 14-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

snel en goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

eten perfect precies op tijd prima !!!

, 06-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Food was Good They forgot the free coke Butt no problem! Best food

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Dikke prima, goed eten en de bezorging is altijd binnen een uur. Na je bestelling

, 04-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Me zoon vond de Turkse tosti niet lekker

, 02-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer supersnel en lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima broodje gezond, bezorging op tijd en beleefd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben 2 uur op ons eten gewacht en ook twee keer meten bellen. Dát doen we dus niet meer

, 29-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 26-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bedankt weer lekker geeten miste alleen mn blikje cola😉

, 25-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ewa die kebab was senorita, laat staan die dikke billen van shoarma. Beetje sausen met die knoflook, liet het glijden langs dr billen die broodje bleef trillen goeie kwaliteit dus !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Asociale bezorger!! Hield helm op en sjaal voor z’n gezicht, kon dus alleen z’n ogen zien.

, 24-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was, zoals altijd, heerlijk en waar je vaak ziet dat kwaliteit wisselt bij bezorgd eten, is dat van jullie echt consequent goed. Jullie porties zijn ook enorm gul. TOP gewoon !!!

, 23-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Onze ervaring is dat de bezorgtijd wel heel lang is. We hebben om 18:00 uur besteld via de website en het eten was er pas om 19:15 uur..

, 18-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 16-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 08-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De beste kapsalons!

, 07-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gewoon lekker is lekker

, 04-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 28-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima

, 28-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

helaas was mijn bestelling niet compleet, had shoarma kaas besteld, kreeg zonder kaas en had 2 blikjes fristi kreeg er maar 1. Verder was het wel lekker..

, 25-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer heerlijk! Goede kwaliteit, snelle levering, vriendelijke bezorger

, 24-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Elke keer weer op tijd en en warm aangekomen. Tevreden klant. Inmiddels al de 8e keer besteld. Kapsalons en shoarma schotels. Bestel nergens anders meer. Gewoon TOP!

, 21-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was snel en het eten was lekker

, 18-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 13-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 01-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 29-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

super

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Miste de extra kaas en vlees

, 21-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik had allemaal gebrande doner tussen me kapsalon waardoor die smaak overheerste helaas het was niet lekker. Ik bestel vaker bij jullie en dan is het gewoon lekker! Ik maakte een foto waar duidelijk te zien is dat de doner verbrand is

, 17-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 14-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vele zeer kleine stukjes shoarma vlees zeker niet van de spit en zo erg gekruid en zout helaas. Volgende keer weer kebab die is heel smakelijk ook kennissen delen mijn mening over de shoarma .

, 12-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker eten snelle service en aardige personeel zowel de mensen die eten bereiden maar ook de bezorgers van mij een dikke10+

, 05-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 03-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Beste shoarma/kebab toko in heel groningen. Eten was heerlijk (meer smaak en minder fast foodish zoals Hasret). Nog een pluspunt: eten werd snel bezorgd! Ga hier vaker bestellen!

, 02-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ga zo door jongens jullie zijn toppers!!

, 30-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

18.15 bezorgtijd en 18.40 langskomen

, 23-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer heerlijk eten en goed warm.

, 19-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

super lekker super snelle bezorging

, 18-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Duurde extreem lang

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas de kapsalon gekregen met alles erop en eraan, terwijl we aan hebben gegeven dat niet te willen.

, 14-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

10/10, goede kwaliteit en extra lekker als je 's nachts uit de stad komt rollen en je jezelf nog even trakteert op één van hun heerlijke gerechten.

, 13-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Allerbeste van de stad

, 09-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Normaal is het eten altijd goed maar dit keer hadden we koude eten we hadden het bericht van uw eten is onderweg allang ontvangen en de bezorgen kwam veeeel later denk meer adressen waardoor onze eten koud was helaas weg moeten gooien zonder van het geld

, 08-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

zoals altijd prima kwaliteit

, 07-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd was het weer goed! Jammer dat de sambalsaus er niet bij zat, maar ach, het eten smaakte er niet minder om. De bezorger was ook deze keer weer erg vriendelijk, service met een glimlach!

, 06-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer snel bezorgd, lekker en warm. Bedankt mannen!

, 27-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 20-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer lekker en goed

, 19-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging en goede kwaliteit. Een extra portie aardappelschijfjes besteld, misschien daarom minder bij de schotel gedaan?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker lamsvlees

, 08-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

duurde erg lang voor het werd bezorgd ruim 3 kwartier

, 30-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging, Eten was nog lekker warm en smaakte goed. Meegeleverde saus was ook voldoende. Zeker voor herhaling vatbaar. Top

, 28-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De kapsalons waren echt lekker!!supergoede en snelle bezorging! Zeker tot ziens!

, 21-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 19-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 13-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

het eten was lekker alleen het was niet meer zo warm was bijna koud

, 11-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor het eerst laten bezorgen na jaren weer terug in de stad te wonen. Kwaliteit nog steeds top en goed naar de opmerking geluisterd die ik had doorgegeven.

, 02-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Moest echt wel een half uur wachten, dat os niet fijn als je erge trek hebt. Maar eten was verder oke.

, 01-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Muy buenoooo

, 27-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer smakelijk. Goed gevuld met lekkere knoflook saus vorige keer waren ze dat vergeten maar dat kan een keer gebeuren Alleen wel wat lang wachten voor het bezorgen.

, 24-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

was heerlijk bedankt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 03-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Broodjes waren lekker en goed gevuld . Vriendelijke bezorger .

, 24-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 11-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

snelle vriendelijke bezorging en broodje gezond was weer lekker.

, 09-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik ben altijd erg te spreken over de Westersingelbar, maar vandaag leek de keuken een kleine off-day te hebben. In een bestelling van twee kapsalons zaten welgeteld drie blaadjes sla en één schijfje tomaat, verder helemaal geen groentes. Volgende keer beter, mannen?

, 08-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten is prima de bezorging vind ik ook super. Ik vind het alleen super jammer dat er 10 cent gerekend wordt voor het plastic tasje wat je ook op geen enkele manier kan weg vinken. Ik vind dat wel een beetje jammer maar dat is het enige. Had het we gewoon service gevonden als dat niet werd berekend of weg gevinkt kon worden.

, 07-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

eten was super

, 04-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Supersnel en lekker

, 03-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hadden kapsalon het was weer heerlijk

, 31-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle service. De schotel was heerlijk.

, 17-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gewoon lekker en de bezorging op tijd👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten veel! Super snelle bezorging! Fijne aardige bezorgers. Fantastische kok(s).

, 07-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging en heerlijk eten

, 03-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top (zoals altijd).

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals al zolang, in Groningen de allerbeste shoarma!

, 29-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd weer klasse

, 26-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hadden om 17:15 uur besteld het eten werd pas om 19:45 uur bezorgd. Ik vindt dit wel erg lang.

, 21-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

was super lekker en snelle bezorging

, 18-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was lekker en bezorging was snel

, 15-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

zoals gewoonlijk correcte bezorging, lekker broodje en op tijd.

, 11-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestel al jaren bij deze gasten en er is niks mis mee, vriendelijke bediening en bezorging, aardige jongens. Kwaliteit van het eten is ook prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

bedankt voor het lekkere eten

, 05-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kipshoarma schotel was heerlijk netjes binnen 45min bezorgt op een zondag gratis blikje drinken erbij prima service aardige bezorger

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging.vriendelijk en beleefde bezorging.en de Dönner kebab was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 22-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

lamachun was goed alleen de rooie saus op de pannekoek was net iets te scherp verder goed verzorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom alles perfect!!! De allerbeste shoarma van in ieder geval Groningen.

, 11-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Te zoutig deze keer, verder altijd de beste kapsalon van Groningen !

, 24-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor een zondag had ik mijn eten optijd Heerlijke lamachun shoarma met groente en pita met turks worst top bezorging ook E ch 't een aanrader

, 22-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We zijn altijd erg tevreden over de geleverde producten en de bezorging. Wat vooral opvalt is dat er bijna nooit fouten worden gemaakt.

, 22-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

porties worden kleiner en kleiner

, 18-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede kwaliteit! Reuze shoarma schotel aanrader ! Goed gevulde kapsalon ook. Ik ga hier vaker bestellen. Toppie !

, 17-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede snelle service. Alleen jammer dat mn patat niet apart was wat ik erbij had gezet. Verder heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wat is dit een geweldige tent! Snelle bezorging en het eten (kip shoarma bij deze bestelling) was echt heerlijk.

, 15-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top

, 12-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd goed en erg lekker , een vertrouwd adres voor mij .

, 11-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor de 2e keer extra knoflooksaus vergeten, verder lekker eten

, 05-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

zoals gewoonlijk leuke bediening en goed eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Broodjes shoarmá waren echt lekker. De patat was erg (te) zout maar wel lekker gebakken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 13-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

duurde iets meer dan een uur en de broodjes waren voor de helft koud

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik schrok me wezenloos, komt een bezorger aanscharrelen die de hele tijd in zichzelf liep te mompelen, sterker nog: Ik hoorde hem al aankomen voor ie de Westersingelbar verliet. Ruuuustaaaagh riep ik tegen de goeie jongen, volgens mij was het Tommie Beugelsdijk van Ado den Haag. https://www.youtube.com/watch?v=0QDui_B2oWc Eten was weer goed overigens.

, 08-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Geen klachten, eten was goed en bezorging uiterst beleefd. Ondanks de kou buiten was het eten zo heet dat ik mijn bek verbrand heb, klasse toch?

, 03-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten en snelle bezorging !

, 01-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten kon warmer. Spareribs niet mals. Bezorging was precies op tijd. Bezorgkosten en kosten voor een tasje.... dat kost klanten.

, 29-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

is gewoon altijd dikke prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima kapsalon en snel bezorgd

, 07-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Als vanouds!

, 06-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Thanks voor het lekkere eten & tijdige bezorging!

, 11-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 29-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik hou van het eten alles soms gaat het mis met de kapsalons want ik bestel dan patat maar krijg aardappelschuifjes ???? Maar voor de rest ben ik altijd te vreden!

, 10-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

1,5 uut gewacht en het eten was koud

, 10-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Broodje donar of zo besteld, heerlijke verse groente en lekker krokant warm broodje

, 07-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd weer dik in orde! Prima op tijd ook dit keer. Mag wel een beetje meer hoor. Bakkie zat maar half vol. Wel goed voor de slanke lijn. ;-)

, 02-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd lekker eten en op tijd bezorgd!

, 30-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede kwaliteit, goede porties. Vlees is niet vet. Kortom prima. Bezorgen duurt soms wat lang maargoed dan is het weekend.

, 23-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 20-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Beste kapsalon ????????

, 19-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pita broodje was half belegd, broodje kebab was koud, verkeerde ijs en een onaardige bezorger

, 18-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling: spareribs honing (met friet) Duurde erg lang voor het er was. Verwachte tijd was een uur (op dinsdag!) en duurde nog een kwartier langer. De patat was een beetje slof en al lauw. De smaak van de spareribs was goed maar waren niet heel lekker mals, beetje taai op sommige stukken. De bijgevoegde salade eet volgens mij toch niemand en nodigt ook niet uit het wel te doen.

, 13-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het broodje Turks gezond varieert nogal in kwaliteit helaas, de bezorging en de bediening daarentegen perfect.

, 09-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer overheerlijk, de Turkse tosti's!

, 08-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Me vriendin en ik hadden vanavond een kapsalon besteld we kregen hem zo als we besteld hadden ze waren heerlijk genoeg vlees kaas en aardappelschijfjes helemaal toppie en voor de prijs hoef je het niet telaten

, 08-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Volgende keer graag warm eten!!!

, 28-09-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 21-09-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Broodje was erg nat van de slag en tomaat, broodje weggegooid en het koude vlees aan de kat gegeven, ik ben dit niet gewend van jullie

, 18-09-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging en goed eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-09-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer dat de helft van de bestelling in het tasje geklutst zat inplaats van netjes op de bordjes dat was niet geweldig brrr heb betere schotels gehad van jullie

, 06-09-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima geregeld en wederom heerlijk

, 30-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima eten, snelle levering

, 29-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was heerlijk !!! Vind alleen de bezorging wat lang duren .

, 28-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk, flexibel en snel genoeg!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel en lekker.

, 16-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top!

, 14-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wel lekker! Niet heel erg warm. Shoarma wat droog. Verder prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten, en snel bezorgd.

, 07-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd, lekker vlot en eenvoudigweg de allerbeste shoarma van Groningen. Al jaren trouwens

, 04-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk en op tijd!

, 01-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

gewoon, goed dus !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-07-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

1 -puntje, een gratis blikje drinken hebben jullie niet geleverd.

, 20-07-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Tevreden djw

, 11-07-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Smakelijke kapsalon, binnen half uur bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten

, 23-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Absoluut de beste van de stad in alle opzichten!!

, 21-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 16-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Did not receive the cola.

, 13-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel bezorgd en heerlijk gegeten !!

, 12-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heb betere sparibs gehad, maar wel lekker. Aardappelschijfjes slapjes.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was lekker en snel bezorgd

, 10-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De aardappelschijfjes waren slap, alsof ze voor de 2e keer waren gebakken. Voor de rest was het wel weer goed te doen

, 05-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk en snel,keurig!!

, 24-05-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 15-05-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Veelste lang wachten op het eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kapsalon: wordt genoeg in gedaan en de patat is ook krokant. Voor een kapsalon moet je hier zijn!

, 13-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

zoals altijd uitstekend Overtoom bezorging

, 07-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Broodjes waaren zoals gewoonlijk erg lekker.. maar als je een gratis drankje via de site aanbied, doe die er dan ook bij.

, 07-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel Heerlijk gegeten

, 06-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd heerlijk en super service! We hebben een keer voor 11 mensen besteld en kregen ipv 1 blikje fris een hele fles cola. Super! Wij bestellen altijd met best veel aanpassingen bv zonder kaas en met sla of zonder sla en kaas en het komt altijd goed niets is ze teveel. En is de bestelling niet helemaal duidelijk dan bellen ze je om het even te checkken. Top!

, 27-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

geweldig zo als iedere week en snel en vriendelijk bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

heerlijke spareribs, vriendelijke bezorging, de patat , aardappelschijfjes zijn zelfs beter dan in een friettent

, 21-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 20-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

het eten is prima, de bezorging eveneens, aanrader dit.

, 19-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 12-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

uitstekend

, 09-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas m'n cola vergeten! Het eten was perfecto ????????

, 08-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer snel. Heerlijk gegeten!

, 01-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd prima en lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-02-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 22-02-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kapsalon lekker. Bezorg service goed en goed geholpen aan de telefoon! Gelijk een oplossing.

, 13-02-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals ik gewend ben van ze, super snel bezorgd. Lekker warm. Lekker eten. Niet extreem veel. Maar zeker een aanrader deze tent!

, 10-02-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-02-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-02-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 27-01-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk

, 24-01-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd keurig op tijd met de juiste bestelling.

, 22-01-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Niks mee prima kwaliteit bezorging erg vriendelijk en dankbaar

, 17-01-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Beste kapsalon van de stad en onddanks het slechte weer snel bezorgd

, 13-01-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

snelle bezorging, goede hoeveelheid en smaakte erg lekker

, 29-12-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima

, 22-12-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker nog heerlijk warm vrolijke bezorger.

, 15-12-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima

, 12-12-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorgtijd op zaterdagavond : 1 uur, 15 minuten. Kwaliteit van Kapsalon Doner: Patat was knapperig, vlees was vet, maar goed van smaak en sla was vers. Al met al: zeer tevreden.

, 11-12-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik begrijp niet dat ik bij jullie bezorg kosten moet betalen en dat ik dat niet hoef als ik bij jullie via thuisbezorgt.nl

, 01-12-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bestelling was prima en ook de bezorging prima.

, 30-11-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helemaal top, niets op aan te merken!

, 29-11-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-11-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima, al vind ik het zelf altijd jammer dat de onderste spareribs helemaal onder de saus zitten.

, 09-11-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 04-11-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

een beetje duur en adverteren met gratis cola die ik weer niet heb gekregen

, 28-10-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd lekker gegeten, snelle en accurate bezorging.

, 26-10-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-10-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima.

, 15-10-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-10-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

het eten was zo als gewoonlijk erg lekker maar helaas waren ze de pita broodjes vergeten bij de bestelling!

, 25-09-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel..eten lekker warm...vriendelijke bezorger..Zeker een aanrader

, 16-09-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Beste kapsalon in groningen :)

, 14-09-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd heerlijk gegeten. Bezorging is snel en vriendelijk.

, 14-09-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd lekker eten en snelle bezorging. Eten komt warm aan.

, 13-09-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima eten en op de tijdstip bezorgt wat je aan geeft, top!!

, 10-09-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

op tijd en warm en ondanks dat ik in een flat woon afgeleverd aan de deur mvg